lördag 30 januari 2010

Grattis kort

Ja, nu var det väl på tiden att den här bloggen uppdaterades=)
tyvärr så har jag inte så mycket att visa upp, vi har haft sjukstuga här hemma hela veckan.
Och jag har tillbringat mina dagar nerbäddad i soffan och tittat på " Gavin & stacey" (♥) och även första säsongen av "Arrested development" så det har egentligen inte gått nån nöd på mig, det var riktigt trevligt att ligga och kolla på tv för en gångs skull=)
Och förhoppningsvis håller sig alla friska nu * håller tummarna*

Jag ska ju iväg på Depeche mode konsert i globen i morgon, så jag har verkligen inte tid med den här förkylningen jag dras med! jaja, man kan ju alltid HOPPAS att jag mår bättre i morgon=)

ett litet kort har jag att visa idag i allafall, gjort till veckans utmaning hos CARDS, att använda fyrkanter på sitt kort.


sköt om er

Inga kommentarer: