lördag 15 maj 2010

Lilla familjen

Jag har en till lite äldre layout ( några månader gammal i allfall=) som jag äntligen kan visa.
Den här har jag med i boken" scrapbook inspirations ideas book, vol.1"
En väldigt trevlig bok måste jag säga, verkligen smockfull av inspiration!

Här är min layout, som är gjord efter en skiss i boken.
bilder på min bror, svägerska och lilla brorson♥

-------------------------------------------------

This layout made it into "scrapbook inspirations ideas book, vol.1 "

and I´m so happy about that, cuz´I LOVE this book. It´s filled with tons of inspiration!
This layout is about my brother, sister in law and my adorable little nephew♥




Trevlig helg!

2 kommentarer:

MissMian sa...

Superfin!!!

myamia sa...

superfin Carina!!!
å kul med publicering! Du är så duktig!!! :) kram