onsdag 28 juli 2010

Dekorerad klädnypa

Dagens projekt är en dekorerad klädnypa:)
Jag har haft den här klädnypan liggandes i evigheters evighet, och inte riktigt kommit på vad jag ska göra med den förrän nu.

Storleken på klädnypan är ca 12x3 cm.
först så målade jag sen vit, sen så klädde jag den med mönsterpapper.
sedan så satte jag fast två stycken bilder på en nyfödd liten Alva och några fåglar och moln på ståltråd.
en blomma fick dekorera framsidan.




Klädnypa (clothes pin):Creative Imaginations
papper,fåglar, moln & badge: American crafts

5 kommentarer:

Mette sa...

Så fint! :)

MissMian sa...

Så snyggt!!!!

Lotta sa...

Hur fint som helst:)

Mahlin sa...

ÅÅ gulle dig vad go du är.. haha nej du inget hört, inte för att jag trodde det heller. Inte den här gången.. guu vad fint kortet var och klädnypan! hur gör du den där.. solfjäderscirkeln?

Ulrika aka LillBlomman sa...

Det är nog bara du som kan få en klädnypa att bli helt fantastisk!!! Kram!