torsdag 22 december 2011

Julkort till Mollys

Jag hoppas ni inte missar Julrean hos Mollys!! Den håller på tills julafton så ni har fortfarande tid att shoppa till väldigt låga priser. Tex så finns dessa stämplar jag använt på dagens kort på rea, bra va ?..:)

Alltså...hur söt är inte denna stämpel!!  "Gorjuss-The bear " heter den. Och precis lika underbar är October afternoons nya jul serie "Holiday style" och vilken tur att de passar så bra ihop...:)
Jag valde att använda pappret "city sidewalks" som bakgrunds papper för att få till känslan av en snöfylld natthimmel. Jag stämplade även dit blå snöflingor runt flickan och björnen.. Månen, snöflingan och label stämplarna finns med på samma ark som flickan och björnen.



Här kommer ett litet kort med en massa snögubbar på rad..:)
Den lilla snögubbe stämpeln från Imaginisce är så himla söt. och eftersom den är ganska liten ca 5 cm, så kan man stämpla fera på rad som jag gjort på detta kort.
Snöflinge pappret är det samma som jag använde på det första kortet, så himlans fint tycker jag.
jag har även virat blå bakers twine flera varv runt kortet.


Ha en fin dag och jag hoppas ni inte stressar för mycket så här i juletid..:)

4 kommentarer:

Muffin sa...

Superfina, båda två! Gillar att du stämplat en hel rad med snögubbbar, så söt han är!

Cindy Lee sa...

Merry Christmas to you Carina! Hope you had a great one! I love your cards, as usual :)

Cath. sa...

Underbara julkort!
Vill önska dig en god fortsättning och ett gott nytt år!

Cassandra aka Scrap Savvy sa...

These are both so cute!:)