måndag 6 augusti 2012

Favorit kort

I dag tänkte jag visa mitt absoluta favorit kort jag nånsin gjort...och jag har gjort måååånga kort i mina dar..:-)

Det är nog färgerna som tilltalar mig mest, och att jag tycker kortet ser lite " mysigt " ut med garnet.

Eftersom jag gillar kortet själv så mycket så blev jag ju extra glad att just det blev upplockat för publicering. Kortet finns med i Create: Embellish idea book 2012



och så här ser då kortet ut..:-)


Papper och vita bokstavs stickers: Bella blvd

Tack för besöket♥

6 kommentarer:

Cindy Lee sa...

This card is super lovely!! You are so clever!! Congrats on your publication!

Ulrika sa...

ÅÅÅHHH! Vilket gulligt kort!! Det där måste jag testa nån gång! Att linda garn runt bokstäver!! Superfint!

Maja Stokk / eyovine sa...

Fantastiskt vackert =) Garnet var verkligen coolt!

Anna sa...

Åhhhh vilket underbart kort!!

Sommarkramen Anna

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jaaaa det ÄR helt fantastiskt! Och du är en mästare på fina och kluriga detaljer! Kramar!

Katarina sa...

Vilken rolig idé!! :) Superfint kort!