måndag 15 mars 2010

Pencil Lines # 178

Då var det då äntligen en ny vecka igen!;)
Det har varit full rulle hos oss den här helgen med ommålning av vardagsrum, innebandy träning, fotbollsträning och simskola i lördags och innebandy turnering i går.
och vardagsrums renoveringen fortsätter under veckan. Ny tapet kommer förmodligen hem i morgon, det ska bli såååå skönt när vardagsrummet blir klart!!

Jag har även bestämt mig för att ett av mina scrap projekt SKA bli klart den här veckan, så man kan lägga det åt sidan och fokusera på annat. Så håll tummarna för att jag hittar den inspiration jag behöver för att få det färdigt=)

Ny vecka betyder ju även att det har kommit upp en ny skiss hos Pencil Lines.
Cari Fennell har ritat skissen och Prima marketing har sponsrat teamet även den här veckan!

Och så här blev min layout med världens finaste tjej♥

Inga kommentarer: