måndag 12 juli 2010

Mer Nikki Sivils

Puh!! nu är jag äntligen tillbaka efter en hel veckas ofrivillig dator semester.

Datorn blev hastigt och lustigt sjuk i förra veckan, och nu en hel evighet och ett nytt grafikkort senare så hoppas jag att jag ALDRIG behöver vara utan dator igen. Jag kan inte fatta hur man klarade sig utan för bara nått år sen!

*Haha* nä så farligt var det inte, men man märker av va beroende man är av datorn, när den inte funkar.
Men det positiva är att jag faktiskt fått lite scrappat i stället för att jag surfat bort de få minuter jag sitter inne. Jag njuter av varje sekund av detta fantastiska väder vi har, men ibland så måste man gå in för att svalka av sig lite:)

Men jag har inte hunnit få över det nya till datorn än, så jag tar och bloggar de två återstående grejerna som jag gjorde till mitt första inlägg hos Nikki Sivils.




//Carina

5 kommentarer:

Lilo sa...

oooo så fint!!! Jag tyckte det var svårt att scrappa Nikki Sivils men det här var så snyggt!!!
Har du fått mail från Mollys?? Ialla fall är ett hett tips att maila din adress till mollysscrapbooking@hotmail.com

Tjoa då även till om du inte fått betalningsanvisningar och annat du kan behöva! Kram!

AnnaB sa...

Superdupersnyggt...!

Utan dator... låter väldigt hemskt! Jag hoppas jag slipper uppleva detsamma och att din håller sig frisk framöver... :)

MissMian sa...

Sååå snyggt!!! Passar verkligen "carinastilen" Visst är det konstigt hur "beroende" man är av datorn!?

iza sa...

this is so beautiful carina.love ur matching card too...

hannahoj sa...

Vilken underbar LO! Gillar färgkombinationen starkt, jättefin!

/Johanna