torsdag 2 december 2010

CARDS Nov 2010

När jag ändå är i farten med att lägga upp publicerade kort, så kommer här ett till.
Detta kort ska då finnas med i November 2010 nummret av CARDS



Fotot på det här kortet är verkligen usligt,kortet är rakt i verkligheten *haha*
Jag ska ta ett nytt foto när jag får hem kortet igen.

Jag kände mig sååå nöjd efter jag gjort det här kortet, för den rosa metall ramen har jag haft liggandes här i röran i flera år, och det är så kul tycker jag när man får användning av sina äldre saker också. Annars är det ju så lätt att bara använda sina senaste inköp, jag är sån i allafall ;)



Trevlig torsdag ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vad fina saker du gör!

/Lisa

Kathy Martin sa...

Congratulations! On both publications! How exciting and well deserved! :)