lördag 12 februari 2011

Blommigt

Blommor är en dekoration som jag inte använder särskilt ofta på mina alster, i alla fall inte i så stora mängder.
Men de senaste dagarna har jag försökt röja upp bland mina scrapsaker och såg då hur otroligt mycket blommor jag har som bara ligger och samlar damm.
Jag gillar inte att ha saker som ligger och förblir oanvända, så jag rensade bort en drös och gav till barnen ,sparde en hög och resten öste jag på denna layout.
Jag hittade en så fin skiss av lillblomman hos lscrapbooking som jag tyckte passade alldeles ypperligt till en blommig layout:)
Det här är ju en stil som jag inte känner mig bekväm i eller tycker är speciellt snygg heller, men jag känner mig i alla fall nöjd med att ha använt lite material som legat ett tag, det är alltid bra:)


9 kommentarer:

Lilo sa...

Inte en riktig Carina-layout! Men otroligt vacker ändå. Var ovant att se massor av blommor hos dig men jag tycker du lyckades superbra!

Unknown sa...

Underbar Lo!!

Jisses vad du kan göra vackert:)

Kram Nilla

Ulrika aka LillBlomman sa...

Tycker att du lyckats jättefint med att använda blommor och tolkat skissen jättefint! Skoj att du ville vara med! Kram!

Bente Fagerberg sa...

Underbart vacker lo.Älskar de vackra blommorna och det du virkat!!

AnnaB sa...

Uuuuuunderbar Carina...!!!!

Nilma sa...

Jag tycker den blev jättefin, jag.. och sen är det alltid att utmana lite också!

Anonym sa...

Sagolikt vacker Carina! Jag kommer ofta och inspireras här men är urusel på kommentarer :(. Du har verkligen fått till det med färgerna och blommorna och jag blir så imponerad av den handvirkade kanten!

Sara sa...

Så ljuvligt fin! :)Gillade de virkade kanterna. Läckert! ;)

kristina sa...

Såå underbart fin lo!!