fredag 4 maj 2012

Moln,moln,massor av moln.

ja som ni vet så gillar jag att ha moln på mina alster..:-)

När jag såg den här månadens skiss hos Lillblomman skissar, så visste jag på en gång att jag ville fylla min layout med en massa moln. Så jag tog fram mina favorit Bella blvd papper och min favorit moln stämpel från Gummiapan och började stämpla. Men jag gick lite överstyr och fick en hel drös moln över när jag gjort min layout färdig. Så det fick bli två stycken moln prydda kort också..:-)
Jag sprayade juteväven med lite blå mist.

'snorkla'



'Grattis'

'ett stort grattis'

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

maria sa...

Underbar Lo och tokfina kort. Är ju så att jag också har en viss kärlek till moln. Dom liksom piggar upp...eller nått...
Snyggt blir det i varje fall =)

kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Nu gick det och kommentera:) Så himla söt sida! Molnen är ju alldeles perfekta och coolt med bulapen också! Och så blev det ju så fina kort också! Tack för att du är med och tolkar mina skisser, blir så glad! Kram!