onsdag 16 juni 2010

Sötaste killarna

Idag fick jag ett riktigt pyssel ryck! Det hela började med att jag såg en urläcker skiss som Mahlin hade ritat hos Bubbly Scrumptious.
Den var verkligen hur rolig som helst att följa! Tur att det fanns två stycken, så jag har nått att pyssa med i morgon också=)

Sen så fick jag för mig att städa mitt pysselrum, och det var inte en dag förtidigt *haha* Så nu när jag har lite plats på mitt bord igen så kanske scrapinspirationen infinner sig lite oftare.

Här är iallfall min tolkning av söta Mahlins skiss nr 1.
förutom att inspireras av skissen så skulle man även ha med chipboard på sitt alster.
jag har använt en chipboard pil och ett hjärta.



7 kommentarer:

Chris_P sa...

Supersnyggt!! Liftvarning!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Sååååå fin!!! Gillard en "ojämna cirkeln massor! Du skulle se mitt scraprum!!!! Katastrof!!! Sängen (till gäster) är helt balamrad och golvet med! Måste nog ta tag i detta nu:)

Kramar!

Caroline sa...

Gorgeous layout!
Thanks for taking part in the sketch challenge...x

Anna Ottosson sa...

Himlarns vad duktig du är! En sann inspirationskälla! Kikar in här mellan varven men är alldeles för dålig på att lämna kommantarer... *skäms*

Sarah Louise sa...

Wow i love your sketch challenge entry. Thanks for taking part.

leah sa...

Love, love this... fabulous!!

Betty J Schaub sa...

So pretty, very CAS!