torsdag 30 juni 2011

Kort till stellas

Jag har några kort att blogga idag. Gjorda med papper från My minds eye´s serie " Lime twist"
Papprena hittar ni hos Stellas.se




Inspirationen är inte på topp för tillfället, jag har i miljon saker jag vill göra men får inte till nått av värde.
Och så vet jag inte om det är nån som ens tittar in i den här stackars bloggen längre:)
så jag tar nog semester härifrån ett tag. Kanske slänger in ett inlägg lite här och där, vi får se.
Jag har iallafall planer på en liten giveaway här inom kort. Jag tänkte den skulle gå i jultema, det passar väl bra så här mitt i sommaren? *hihi*

nu ska jag ut och njuta av det fina vädret!

Ha en fin dag♥

2 kommentarer:

Maria sa...

Joo, jag tittar in för jag är prenumerant:) Lat är ordet...att kommentera menar jag. Jag gillar ditt sätt att göra kort och inspireras. Klart du ska ta semester, jag får ju veta när du är tillbaka:)

Maria

AnnaB sa...

Så klart det är någon som tittar in! Superfina kort! Blir alltid så inspirerad av det du gör!