torsdag 16 juni 2011

Mot stranden!

Missa inte alla härliga nyheter som nu ligger uppe i Stellas webshop!

Jag blev lite smått galen när jag packade upp nyheterna häromdagen, jag kände nog lite smått ha begär mot allt som jag plockade upp *hihi*
När jag kom hem på kvällen så slängde jag mig över de nya Echo parks papprena från serien "summer time". såååååå fina, precis i min smak.

och så här blev resultatet




Nu har jag en hög med MME papper som ropar på mig.
Vilken tur att det ser ut att bli regn här i Köping idag så jag kan ta mig en pyssel dag :)

Ha en fin dag!

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Woooooowwwww! Åh vad jag gillar din sol!!! Satt och bläddrade i senaste CK och så fick jag syn på en annons från Nikki och där var ditt fina kort! Skoj! Du gör så mycket fint så det är inte klokt! Kramar!