lördag 18 juni 2011

Lego bygge

Idag har jag en till "mistig" layout att bjuda på:)
Fast den här gången har jag använt papper från October afternoon och deras serie " Rocket age"
En jätte söt serie med rymd tema men papprena har även "vanliga" mönster så man kan använda dessa papper till vilket tema man vill.

Jag sprayade bakgrunds pappret med turkos och gul mist och även här har jag gjort en egen band blomma med hjälp av Glübers. Jag har även strösslat över en salig blandning av dekorationer på layouten.
Virkade blommor från kaisercraft, bingo brickor och stickers från Sassafras lass


och så lite detalj bilder.


2 kommentarer:

Tone K. sa...

Kjempefin side !!!
Så mange flotte detaljer....og blomstene dine var skikkelig herlige ! :O)

God helg ! :o)

Marie sa...

Lekfull och glad layout. Blommorna var jättefina.